Πέμπτη, 22 Απριλίου 2021

Κορονοϊός: Με παράλυση στα κάτω άκρα γιατρός, μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2021 16:31 Γράφτηκε από τον

Δεύτερο περιστατικό παράλυσης μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου για τον κορονοϊό.

Σύμφωνα με το corfutvnews.gr, με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας γιατρός.

Όπως λένε οι πληροφορίες, τη Δευτέρα έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά, με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στην μέση.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή. Σημειώνεται ότι είναι το δεύτερο περιστατικό μετά τη νοσηλεύτρια, της οποίας βελτιώνεται η υγεία, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες για την πορεία της.

Πηγή: corfutvnews.gr
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Search

Prisma Sport